tirsdag, november 30, 2004

we are the knights who say ni!

Her sitter jeg da, og skriver blogg, ser på david letterman, og bytter mellom å høre på Atom heart mother (av o'store pink floyd) og monty python sketsjer på data'n min. Bortimot en perfekt kveld, hadde det ikke vært for eksamens nervene og tankene på alt jeg må gjøre de kommende to ukene... blæh>:p ojda, der var letterman slutt.. jaja, da blir det south park da... Egentlig burde jeg legge meg, men nå kom don't give up med kate bush og peter gabriel på data'n min.. fine sangen, må høre.. Kan jeg bare få lov til å si at jeg syns det er litt dårlig gjort å legge en eksamen i desember? Mange grunner til det; vi har mye å gjøre før jul, vi må handle gaver, bake og pynte og prøve smake alle julekakene (ganske slitsomt), også er det jo snart jul! Vi skal gå rundt med stjerner i øynene og snoke i ethvert skap etter pakker å klemme på, ha masse hemmeligheter og lure smil. Ikke eksamens nerver og tidspress og stress! Fy skolen som har eksamen nå, fy, og skam på deg!!! Måtte bare få ut litt agresjon her.. men jeg føler meg ikke bedre, bare litt sulten faktisk...? *snoker i kjøleskapet*, nam, sjokoladepudding! Mat for pirater det!! Mmmmmmm..... Dog ikke veldig mettende.. oj oj, klokka er tolv, nå kommer det et troll! Hihi, hallo troll!! Jeg sitter her! Kom og besøk meg da! Ånei, det gikk rett forbi.... Da er det nesten ikke annet å gjøre enn å fylle varmeflaska mi og krype opp i senga, atter en gang føle den rå skuffelsen av å ikke ha monstere under senga eller nisser i skapet, dra opp langs månestien og leke i bakhagen på månen til morgenen kommer.. Håper jeg treffer momene igjen:) Og kanskje jeg får se den store hvite elefanten (nesten så stor som et esel(og det er veldig stort på månen)) som står og tenker dype tanker for seg selv! Krysser fingra for det:D Hvis du ikke er klar over at det bor momer og en hvit elefant på månen, bare slå det opp i boka Rundtomrask, så skal du se det er sant!

Ingen kommentarer: