onsdag, desember 15, 2004

Skrekk og gru og hva verre er..

Her sitter jeg da, på skolen, dagen før eksamen, og prøver å bli helt ferdig.. Konsentrasjonen er under bunnpunktet nå.. Derfor skriver jeg en liten blogg, for å prøve å samle meg litt. Det ser ut til å virke relativt dårlig så langt..... Heldigvis har jeg noe å se fram til i morra også. Tante K, Cece og jeg skal nemlig lage julegodt! Marsipan og seigfigurer minst! Nam nam!! Selvfølgelig med forbehold at jeg overlever fremføringa.. Det her er vanskelig, jeg er ikke et refleksjonstroll, jeg er heller dårlig der altså! Tante K har eksamen nå.. Tenk i kveld er hun ferdig, da har hun fri! Heldigtanten... Konse konse.. Nei, det går ikke! Det er bare nisser og troll og monstre og noen drasiler i hodet mitt nå! Nå fikk jeg faktisk litt vondt i hodet.. Jeg har ikke godt av det her, eksamen i en hver muntlig form burde vært forbudt! Det er ren tortur! Grusomme oppfinnelsen... Ok, nå skal jeg prøve på noe. Jeg skal blunke, og tenke veldig hardt på at jeg ønsker det er i morra kveld, så kanskje jeg plutselig er der.... Ånei... Det gikk ikke... Hvorfor lever vi i denne kjipe verden? Jeg har mye mer lyst til å gå på trollmanns skole! Det hadde vært moro det! Hihi

Ingen kommentarer: