lørdag, mai 05, 2007

Fødselsdager, Forlovelser og Ferie

Vi får begynne lengst tilbake i tid da, og den siste f'en.. Nemlig ferie, og vi snakker påskeferie! Påskeferien min begynte på skjærtorsdag. Da dro jeg hjem til Stathelle hvr hele familien skulle samles til middag. Da denne fantastiske og festelige begivenheten hadde funnet sted pakket jeg atter bagen og dro på hytta. Der tilbrakte jeg noen dager med strålende påskesol og lystig fuglesang og en og annen elg. Og selvfølgelig, som på
enhver påsketur hadde jeg kvikk lunsj med meg på mine trasketurer i skog og mark. og solo som venta på meg når jeg kom tilbake til hytta og peisen:-) Desverre fikk jeg ikke lest noe krim i påska.. jeg hadde tatt med meg en krim bok og et par andre, men lånte bort den til farmor. Men det gjorde meg egentlig ingenting, jeg kosa meg med Saabyes cirkus og Hemingway. Men påska gikk ikke bare med på friluftsliv og villmannsoppførsel. Jeg dro også en tur til Heidi på lørdagen. Det var veldig gøy å "get home with the downies" igjen:-P
Til tross for denne ville festingen og harde nattelivet, dro jeg tilbake til Tønsberg og arbeidslivet med ny giv! Kanskje ikke ny giv så mye som total melankoli.. Ferie er fint, men det er alltid trist når det er over:-( Hverdagen setter inn igjen og hver dag går med på å selge folk ting de egentlig ikke trenger..
Men det ser uttil at det kan bli veldig moro på jobb framover nå! Viskal gjøre om litt, gå mer tilbake til å være et glasmagasin, som vi var før vi pussa opp for et år siden. Og som relativt nyutnevnt dekoansvarlig, skal jeg gjøre mye av "oppbyggingen" selv, med hjelp fra Esther fra deko. Også kommer jeg til å bruke Linda M mye tenker jeg, siden hun er utdanna dekoratør. Moro blir det hvertfall:-) Uansett, over til noe annet. And now for something completely
different. For 2 uker siden var jeg i 8o-års bursdagsfesten til Farmor. Hun hadde åpent hus, men det var hemmelig:-P Jubilanten ser du på bildet her, stående, sammen med storesøstra hennes, Tante Gerd. Det var en fin dag med masse kaker.. Åh.. kaker...*sikle*
Jo, og onsdagen før det, altså 2 og en halv uke siden, forlova Cecilie og Åsmund seg:-) Så juli til neste år blir det bryllup! De har fine ringer i hvitt gull, og Cecilie sin har 7 små diamanter. Jeg prøvde forsiktig å snike den av fingeren hennes, men det gikk ei.. Men,nå må jeg gå og se om jeg kan finne soveposen min, imorgen kvled camper jeg foran platebutikken for å være først i køen på mandag når den nye manics plata kommer ut. Forventer nemlig stor kø:-P Jeg skal hvertfall stikke innom på vei til jobb! Jeg gleeeeeeeeeeder meg:-) Små barn, store gleder.
~When you blame yourself, you learn from it. If you blame someone else, you don't learn nothing, cause hey, it's not your fault, it's his fault, over there.~
Joe Strummer
~Society has traditionally always tried to find scapegoats for its problems. Well, here I am.~
Marilyn Manson
~I ate all your bees~
Manny

1 kommentar:

Anonym sa...

Flott innlegg!

Forslag: La dem komme litt oftere ;)