søndag, oktober 23, 2005

Supertante Grusom!


Tante Grusom, også kjent som Line, eller Linemaster, har vært barnevakt i helga! Eller egentlig var det på torsdag da.. Også var jeg barnepike idag på frelsesarmeen i skien, fordi mamma Marianne skulle spille solo. Jeg fikk også en ball i hodet mens jeg var der... En soldat heiv den på meg, med vilje! Etterpå hoppe jeg i løvet sammen med Tobias, mens alle FA sspeiderene begravde bilen til speiderlederen i løv... Full fart på Frelsesarmeen ja! Phu... Nå måtte jeg løpe ned trappa med penger til Tv-aksjonen. Det var lettere slitsomt. Snart må jeg hoppe på toget og komme meg til Tønsberg.. Men jeg kommer tilbake til gamlelandet:p, på onsdag, for da trengs supertantes krefter igjen! Siri hadde forøvrig 4 måneders dag på onsdag. Begynner å bli veldig stor nå! Veier hele 7 kilo!! Men supertante er supersterk, så det er ingen ting:P Å hjelpes meg, nå snør det.....

3 kommentarer:

Isabelle sa...

Tante grusom?? du er vel tante fantastisk!:) siri er heldig asså. håper du har det bra der hjemme på østlandet!

Alicejenta sa...

SNØR???? Auch.. Jeg sitter i Nord-Trøndelag, og her er det ikke snø enda! Men er vel ikke langt unna, dersom jeg skal tro på værmeldinga.. Jaja. Må vel overleve denne vinteren også vel :p
Forresten, jeg tror også du er en fantastisk tante!
Alice skal også bli tante igjen snart.. :)

Isabelle sa...

Hallo! Jeg er nesten frista til å fjerne kommentaren din på bloggen min... Du har jo røpa hvordan det går i hary potter bøkene! Nå prøver jeg lissom å lage litt reklame for harry potter.. men nå vet jo alle hva som skjer! du as... :) tenk på alle de tusenvis som leser bloggen min hver dag...