onsdag, november 02, 2005

Julehjelp Line!


Linemaster har nå fått seg jobb! tro det eller ei, men sant er det! Det er bare julehjelp da, på Glasmagasinet. Men jobb er jobb! Og nok en gang får jeg jobbe med Cecilie:) Det er jo alltid gøy:D Jeg har også sendt min herpa datamaskin inn til reparasjon. Føler meg usedvanlig flink idag! Og litt slem, da jeg ødela Isabelles Harry Potter reklamerings kampanje ting ved å avsløre for mye i min lille, dog søte, kommentar... Føler meg som en slem og råtten mandarin:( Tilgi meg, Bella mi? Også må jeg fortelle at jeg drakk min første grumsete julebrus for denne jula! For ifølge butikkene er det nemlig jul nå.. Og hvem er vel jeg til å motsi det? Så vi menger oss med mengden og leker litt jul.. Spiste pepperkake hos cece på mandag også! Og jeg har begynt på ønskelista mi! Ønsker meg nesten bare bøker iår.. Føler at jeg har blitt fryktelig intellektuell altså! Og søt, men det har jeg forsåvidt alltid vært, eller hva? HVis du ikke er enig, kan du godt tie om det egentlig..:p Bildet denne gang er som alltid av Siri, men med en liten tvist denne gang. Bestefar Roen er også der, min gode, snille pappa, verdens beste klemmegiver!

1 kommentar:

Isabelle sa...

hehe.. huff, var ikke meninga å være så streng med deg. mente det ikke sånn! slapp av, ingen skade skjedd med harry potter kommentaren din!:) jeg overdriver litt av og til har jeg merka... så sov godt med god samvittighet du! og så bra at du har fått deg jobb! også må du kose deg med julebrus!:) klem fra meg