fredag, november 18, 2005

Ny look!!!

Forandra litt på sida mi nå.. Ganske flott eller hva? Ble litt lei av den samme gamle grønne greia mi.. Og forandring fryder jo, sies det! Og noe må man jo finne på når man sitter der helt alene og kjeder seg litt.. Og selv om jeg er kjempefornøyd med å sitte å pusle for meg selv så lenge jeg har the clash på repeat og det strengt tatt ikke finnes noe bedre, så er det greit å ha noe konstruktivt å gjøre også:p Bare sånn for å innformere om hvor innholdrik denne dagen har vært: jeg har nå spillt de to cdene som utgjør albumet Sandinista i et siden jeg sto opp, kun en liten pause for å trene med åsen i 4-tida.. Og jeg er fortsatt ikke lei Sandinista! Den er så variert, her er det rock, rap(!), gospel, jass, blues, reggea, ska, funk, soul, r'n'b, jeg tror det eneste som mangler er opera og en symphoni! Mer variert plate skal du lete lenge etter!! Sånn, da fikk jeg reklamert litt for mitt kjære band idag også:-) Men for alle dere som har et så sterkt ønske om å bli lik meg at dere nå bare MÅ gå og kjøpe et Clash album, kjøp London Calling! Jeg lover, tidenes beste! Og da regner jeg med alle løp avgårde til nærmeste plate butikk, for hvem ønsker vel ikke å bli som meg....?!?!?!?!?!:-p

1 kommentar:

Heidi sa...

Yo, I'm toback ja! Får håpe det varer litt lengre denne gangen, hehe. Grattis med jobb!!!