torsdag, november 17, 2005

Ingen latsabb mer!

Nå er jeg offisielt ikke superlat mer! Bare litt lat:p jeg har nå jobba i 2 dager! Skal også på jobb til lørdag. Og jeg må si jeg er utrolig flink:p rene natur talentet! Men jeg liker meg utrolig godt, og har bare jobba med snille mennesker foreløpig! Nå har jeg jo ikke jobba med cecilie enda da.... Og bare for å bevise hvor liten verden egentlig er: Det er to nye ansatte på jobben min; meg og ei som heter Stine. Jeg gikk til jobb idag, skulle møte Stine for første gang, og tenkte: hadde det ikke vært artig om denne Stine var en av de tre Stinene som gikk i klassen min i fjor? Vel, denne Stinen VAR faktisk en av de som gikk i klassen min i fjor! Kanskje jeg er synsk? Skal ikke se bort ifra det altså! Imorra skal jeg på Harry Potter og ildbegeret. Gleder meg som et lite barn som gleder seg veldig!!:P

1 kommentar:

Isabelle sa...

så bra at du jobber og koser deg!:) skjønner hvordan du har det med den harry potter gledinga... skal på kino selv til lørdag. gleder meg sykt! som et barn som gleder seg... helt ekstremt!