torsdag, november 03, 2005

Kirketjener Line!

Ja, jeg har faktisk vært kirketjener idag! Og jeg var veldig flink også:) Det hele utartet seg i anledning Herre kirkes 100 års jubileum, og en konsert som HUK og Frelsesarmeen holdt der i den forbindelsen. Som et par av dere kanskje vet, har jeg en bror som heter Tommy, og som spiller trompet i nåde HUK og frelsesarmeen. Så jeg dro til Herre for å se på, han skulle jo tross alt spille solo! hvilket han spilte veldig veldig bra. Vil også berømme Dagfinn Olsen på orgel. Uansett, snill som jeg er sa jeg ja da brodern spurte om jeg kunne dele ut program til alle som kom. Så jeg sto med et stort smil rett på innsida av kirkedøra og delte ut program som om jeg aldri skulle gjort annet! Det var når jeg sto der at mine kirketjener oppgaver fikk en betydelig mer alvorlig karakter da den virkelige kirketjeneren spurte om jeg kunne hjelpe til med kollekten. Snill, og søt, som jeg er sa jeg såklart ja, og samla inn penger som en helt! Også til slutt vil jeg anbefale alle å dra til Herre kirke 18. desember på Herre ungdomskorps julekonsert, den er alltid fin! For mer informasjon, gå til HUKs hjemmeside: www.herre-ungdomskorps.no

1 kommentar:

Isabelle sa...

hehe.. så bra. du er flink asså! som en potet, kan brukes til alt, selv kirketjener:) du er kul! jeg må le..