onsdag, november 30, 2005

Føler meg gul og vissen

Blæh... Jeg er så trøtt og guffen idag:-( Og litt ekkel i halsen.. Men jeg kan ikke bli syk nå, det ville vært så upraktisk! Jeg skal jobbe hele dagen imorra og til søndag er det juleverksted. Det gleder jeg meg veldig til:-) Vi skal lage julesnop og synge julesanger og spise mandariner og kanskje tilogmed drikke julebrus! Ja, vi er faktisk så gærne!! I går var jeg en liten snartur i porsgrunn. Måtte til optikker-mannen og få nye linser.. Og da fikk jeg kikka på ferdig utbygde Down Town da. Det var spennende kan du tro:-P Nå sitter jeg her, tjuvlåner data'n til Karen litt, og krysser fingra for harde livet her, i håp om at min egen data skal komme idag.. Syns jeg har venta lenge nok nå! Huff.. Sulten er jeg og.. Så da skal jeg kanskje spise noe.. Også skal jeg lese litt i legenden om Narnia nå tror jeg! Hihi, den er super festlig:-) Og i jula kommer filmen!! Line gleder seg veeeeeeeeeeeeldiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så da går jeg min vei nå, helt til kjøkkenet, hvor all maten, av en eller annen merksnodig grunn, befinner seg.. Tenke seg til..

~The day we stop resisting our instincts, we'll have learned how to live~ Fredrico Garcia Lorca

Ingen kommentarer: