lørdag, desember 03, 2005

Hihi, data'n min er frisk:-)

Jeg fikk tilbake data'n min idag, etter et lenger sykeopphold hos Multicom. Men nå er han frisk og rask igjen! Så nå blir jeg litt mer på nett, skal du se:-) Idag har jeg laga pepperkake-deig og skolda mandler.. Imorra (søndag) skal vi nemlig ha juleverksted her i severin kjærs vei! Vi skal lage pepperkaker, marsipan og seigfigurer! Det blir nok super super koselig, skal du se! Egentlig burde jeg legge meg, jeg er litt (les: veldig) trøtt nå... jobba 4 dager på rad nå.. Merker at det er lenge siden jeg har vært i arbeidslivet nå, for jeg er gansk sliten.. Men det er dog deilig å faktisk gjøre noe igjen! Man kan bare sitte hjemme og drive dank så lenge før man mister hodet! Og å være hodeløser relativt upraktisk, skal jeg si deg! ikke kan du se, høre, snakke, spise.. ja ingenting du gjør med hodet ditt... Ganske trist igrunn! Til mandag skal jeg hjem til stathelle en tur. Mor min fyller nemlig 50 år! The big five-0:-p Så da drar flinke dattera hjem med gave og greier! Nei, nå skal jeg snart legge meg, bare joe strummer blir ferdig med reggea-sangen her.. ah, vakre mannen...

~You've gotta wear pointy shoes so you know which way you're going~
Joe Strummer

Ingen kommentarer: