onsdag, desember 21, 2005

Jula er her!

Vært ganske opptatt i det siste nå.. blitt endel jobbing, og den lille fritiden har gått med til juleforberedelser (julegave shopping, julegavepakking, pynting osv), trening og den store oppdagelsen av Carbon Silicon:-) (sanger kan lastes ned her) Kan jo kanskje også nevne at min bror var på tv her en lørdag. De sendte frelsesarmeens julekonsert på nrk, og der spillte da Tommy! Trynet hans dukket opptil flere ganger opp på skjermen! For alle de stakkars sjeler som gikk glipp av dette (meg selv inkludert) sendes konserten i reprise i sin helhet på nrk2 på julaften. Da sitter lillesøster klar med videospilleren;-) Imorgen skal jeg hjem en tur med alle gavene og slikt, sånn at jeg bare kan dra rett fra jobb på lillejulaften uten å måtte ta med meg alt pikkpakket på arbeidet. Se, jeg er litt smart noen ganger...

~The revolution can't start until we find the hair gel~ Joe Strummer

Ingen kommentarer: